19 februari 2007

Tot Ooit!

Op zondag 25 februari organiseert de SP de feestelijke bijeenkomst ‘De SP in alle Staten’ in Het Land van Ooit in Drunen. Hiermee willen we de mensen die het succes van 22 november mogelijk gemaakt hebben bedanken voor hun steun. Tevens wordt de slotfase ingeluid van de campagne voor de provinciale verkiezingen van 7 maart 2007. Nog geen kaarten gereserveerd? Doe het snel!.

Normaliter liggen de bewoners van ‘t Land van Ooit nog in een diepe winterslaap, maar voor de SP maken ze dit jaar even een uitzondering (of zou het door de zachte winter komen?). Samen met hen wordt het in ieder geval een groot feest.

Om 11.30 uur opent Het Land van Ooit zijn grenzen en om 12.30 uur start het programma met o.a. Sjaak Bral, debatten, speeddaten met de provinciale SP-lijsttrekkers, de bands Zuco 103, the Tunes, en de Original Sixties R&B and Soul Show. Ook wordt er een wedstrijd gehouden tussen de verschillende provincies met naast voetbal en touwtrekken ook de onderdelen rappen, ‘presenteer jouw provincie’, ‘wie maakt het mooiste verkiezingsbord?’ en een muzikale quiz. ROOD – jong in de SP – organiseert een eigen programma voor jongeren.

Mocht je nog twijfelen, of zo’n dag iets voor jou is? Bekijk dan eens de foto’s en de video van het finalefeest in Burgers Zoo op 5 november 2006.

Voor het reserveren van kaarten en de route, kijk even hier.
Het kan ook via een aantal lokale afdelingen. SP Zevenaar, SP Veenendaal, SP Nijmegen en SP Rheden laten speciale bussen naar het park in Drunen rijden.