SP zoekt penningmeester en nieuwe webmaster

9 november 2005

SP zoekt penningmeester en nieuwe webmaster

De SP-fractie in de Provinciale Staten van Gelderland is op zoek naar een penningmeester en een webmaster. Reageren kan tot 1 december aanstaande.

De SP Statenfractie Gelderland zoekt...
De SP is momenteel met 2 zetels vertegenwoordigd in het Gelders Parlement. De speerpunten zijn milieu, jeugdzorg, duurzaamheid en mobiliteit. De fractie werkt het komende anderhalf jaar aan de realisatie van haar standpunten en is zich aan het voorbereiden op de statenverkiezingen van maart 2007.

Momenteel is de statenfractie op zoek naar mensen die de fractie willen ondersteunen in een van de onderstaande vrijwillige functies.

Wij bieden:
Werkzaamheden in een gemotiveerd en open team van vrijwilligers. Je komt daarnaast terecht in de provinciale wereld die zeer verrassend en inspirerend kan zijn. Een onkostenvergoeding behoort tot de mogelijkheden.

Reageren:
Voor beide vacatures komen wij graag in gesprek met kandidaten tot 1 december aanstaande. Vragen of interesse? Neem contact op met Agnes Lewe, fractievoorzitter, via telefoonnummer 026-3599409 of via sp@ps.gelderland.nl. Reageren per post mag ook: SP statenfractie Gelderland, Eusebiusplein 1a, 6811 GX Arnhem.

Penningmeester

De penningmeester is de financiële spil van de fractie. Hij of zij is verantwoordelijk voor de gang van zaken ten aanzien van onze financiën. Je draagt verantwoording af aan de fractie en bent uit hoofde van functie lid van het bestuur van de stichting SP Personeel Provincie Gelderland. Je bent ongeveer 12 uur per maand met deze functie bezig.

Werkzaamheden:
• Het opstellen van de begroting en jaarrekening van de fractie
• Reguliere controles rondom de financiën
• Contacten met de accountant, provinciale griffie en landelijk partijbureau
• Beheer van kas en bankrekening
• Administratief beheer
• Overige werkzaamheden passend bij de functie

Wij vragen:
• Een MBO- of HBO- werk- en denkniveau met een bedrijfseconomische opleiding of aantoonbare ervaring
op het vlak van financiële werkzaamheden
• Ervaring met een soortgelijke functie is een pre
• Doorzettingsvermogen, bereidheid tot samenwerking en goede communicatieve vaardigheden
• Onbesproken gedrag
• Lidmaatschap van de SP en affiniteit met onze idealen is een absoluut vereiste

Webmaster

De webmaster is ons eerste aanspreekpunt voor het beheer van onze website: gelderland.sp.nl. Je bent verantwoordelijk voor het inhoudelijke en technische beheer van de site.
Een hoop is al geregeld, jouw taken liggen vooral op het vlak van siteontwerp en redactioneel beheer.
Je maakt deel uit van onze fractie en legt daar ook verantwoording aan af.
Je bent ongeveer 12 uur per maand met deze functie bezig en krijgt scholing en ondersteuning vanuit het landelijk partijbureau.

Werkzaamheden:
• Het beheer van de site op redactioneel vlak, w.o. redigeren van nieuwsberichten
• Het beheer van de site op technisch vlak, voornamelijk ontwerp en technisch beheer
• Zorgdragen voor de maandelijks verschijnende e-mail nieuwsbrief

Wij vragen:
• Affiniteit met internet en digitale communicatie
• Kennis van HTML volgens de nieuwste standaarden, grafisch ontwerp en contentbeheer
• Basiskennis van PHP, redactionele vaardigheden en ervaring met beheer van een site in een Linux-
omgeving zijn een pre
• Bereidheid tot samenwerking, communicatieve vaardigheden en creativiteit