Het Nederlands Sociaal Forum: leuk en inspirerend

21 mei 2006

Het Nederlands Sociaal Forum: leuk en inspirerend

Dit weekend (19 tot 21 mei) staat Nijmegen in het teken van het tweede Nederlands Sociaal Forum (NSF). Onder het motto 'een andere wereld is mogelijk' nemen duizenden bezoekers deel aan meer dan 150 workshops, een filmfestival en debatten, waaronder diverse bekende en minder bekende SP’ers.

Veel SP- leden en ook politiek actieve SP-ers hebben de gang naar Nijmegen gemaakt. Zoals de Tweede Kamerleden Harry van Bommel en Ewout Irrgang. En de gemeenteraadsleden Marjolein Buijssen (Tilburg) en Sadet Karabulut (Amsterdam), de afdelingsvoorzitters Ineke Palm (Rotterdam) en Frank van Bersch (Utrecht). Maar ook Statenleden, zoals Chandra Jankie (Noord-Holland), Agnes Lewe en Toine van Bergen (Gelderland), en Dennis de Jong van de Werkgroep Sociale Globalisering waren van de partij. Uiteraard was ook de gastafdeling Nijmegen goed vertegenwoordigd.

Veel verslagen, foto- en sfeerreportages kun je lezen op de landelijke website van de SP, en natuurlijk de site van het Nederlands Sociaal forum.

De landelijke SP- site over het Nederlands Sociaal Forum
SP volop actief bij Nederlands Sociaal Forum 2006