De Achterhoek en Liemers kleuren rood en roze

19 februari 2011

De Achterhoek en Liemers kleuren rood en roze

Zaterdag ging de top-10 van de Gelderse SP-lijst op campagnetour door de Achterhoek en Liemers. De SP is in opkomst in de Achterhoek en de Liemers. Afgelopen jaren zijn er flink wat afdelingen en raadsfracties van de SP bijgekomen. Bij een peiling van TV Gelderland kwam de SP in de Achterhoek zelfs als grootste partij uit de bus. En dat was ook te merken aan de vele positieve reacties op straat.

In Zevenaar, Wehl, Doetinchem, Terborg, Winterswijk, Eibergen en Borculo gingen de SP-kandidaten samen met lokale SP-ers de straat op met de welbekende sponzen en de oproep om van 2 maart een dag van protest te maken tegen het kabinet en het provinciebestuur. Hieronder een fotoverslag. Bekijk nog meer foto's in de dia-show hier.

Volgende week zal de Gelderse SP een tour doen langs Apeldoorn, Dieren, Arnhem, Huissen, Elst en Nijmegen en door het rivierenland langs Beneden-Leeuwen, Beuningen, Tiel en Zaltbommel.